ترفند هوشمند طراحی وب سایت فروشگاهی که هیچ کس در مورد آن بحث نمی کند - طراحی وب سایت

Wiki Article

اگر فروش آنلاین ندارید، روی تولید محتوا و تصاویر جذاب وقت بگذارید. برای اجرای حرفه‌ای‌تر این مرحله، تیم ویترین می‌تواند به شما کمک کند.

آیا می توانید برخی از مطالعات موردی موفق و موارد نمونه کارها را به اشتراک بگذارید؟ چرا موفق شدند؟

وقتی که بحث از طراحی سایت پیش می آید، اولین چالشی که با آن مواجه می شویم که این کار را به فرد بسپاریم یا یک شرکت؟

نمونه پروژه طراحی سایت شرکت بازرگانی شایان سالار اروند

همچنین در صورت نیاز شما، کلیپ‌های آموزشی بصورت اختصاصی ساخته و در اختیار شما قرار می‌گیرد.

«مزیت ویترین مسئولیت‌پذیر بودنشونه. یعنی اینکه به مشتری اهمیت می‌دن. از ویترین یاد گرفتم که باید حواست به مشتریت باشه تا بفهمه واسش مهمی.»

«امنیت و کاربری سایت برام خیلی مهمه. خوبی سایتی که با ویترین زدم اینه که مشتری‌هام با کمترین کلیک می‌تونن خرید ساده و امنی انجام بدن.»

«از ویترین خیلی راضی هستم؛ هم از لحاظ سرویس‌دهی‌شون و هم پشتیبانی ۲۴ ساعته‌ای که ارائه می‌دن و از هر جهت ما رو حمایت می‌کنن.»

به این دلیل که زیرساخت فنی ویترین از قبل آماده شده و اکثر کارهای سایت رو خودتون انجام می‌دید، هزینه طراحی سایت با ویترین هم خیلی کمتر از کدنویسی اختصاصی تموم می‌شه.

تیم پشتیبانی ویترین در مسیر طراحی سایت همراه شماست و آموزش‌های مختلفی برای مدیریت سایت و فروشگاه اینترنتی در اختیار شما می‌گذارد.

چرا هزینه‌های ویترین به صورت اشتراک ماهانه دریافت می‌شه؟

ویترین ترکیبی از خدمات طراحی سایت و سایت ساز رو در اختیار شما می‌ذاره. یعنی مثل یه سایت ساز، شما می‌تونید سایت خودتون رو از ابتدا و بدون نیاز به کدنویسی بسازید. در ادامه با دیدن ویدئوهای آموزشی ویترین، خودتون طراحی گرافیکی و محتوایی سایت رو پیش ببرید و کارهایی مثل اتصال سایت به درگاه پرداخت، خریداری دامنه اختصاصی یا گرفتن اینماد رو انجام بدید.

آدرس: تهران، خیابان حبیب اله، بالاتر از میدان حسن حسینی، پلاک ۵۶،ایستگاه نوآوری شریف، ساختمان شماره ۱، شرکت ایده کاوان سرآمد سیستم.

آژانس دیجیتال مارکتینگ آروند صفحه رسمی دنبال کنید اطلاعات تماس
علاوه بر ۱۴ روز تست رایگان، تا ۳۰ روز بعد از خرید سایت هم تضمین بازگشت وجه دارید.

فرقی نمی‌کند فروشگاه اینترنتی شما چه تعداد سفارش دارد. سرورهای مقیاس‌پذیر ویترین می‌تواند همپای رشد کسب‌وکار شما، منابع لازم برای میزبانی از وبسایت شما را تأمین کند.

وقتی که بحث از طراحی سایت پیش می آید، اولین چالشی که با آن مواجه می شویم که این کار را به فرد بسپاریم یا یک شرکت؟

هدف ما ارائه با کیفیت‌ترین خدمات پشتیبانی فنی وب سایت جهت حفظ اطمینان خاطر شما می‌باشد.

پکیج طراحی سایت طراحی تخصصی سایت طراحی سایت cms هاست دامنه رایگان طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای فروشگاه اینترنتی طراحی سایت این سایت آماده سرور اختصاصی هاست و دامین طاحی سایت طراحی وبسایت طراحی سایت تهران طراحی پورتال یا پرتال طراحی سایت ریسپانسیو فروش سایت آماده طراحی سایت داینامیک شرکتهای طراحی سایت طراحی سایت دانشگاه مشاوره طراحی سایت هزینه طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت فروشگاهی

فروشگاه محصولات فیزیکی (کالا) یا فروشگاه محصولات دیجیتالی (فایل، مجازی، همکاری در فروش)

سوالات متداول شما مشتریان عزیز در خصوص خدمات و قیمت طراحی سایت

ما در ویترین تجربه راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی برای بیش از ۶۰۰ رستوران، فست فود و کافی شاپ مختلف رو داریم و بر اساس این تجربه می‌دونیم که برای موفقیت این کسب‌وکارها در اینترنت، امکانات خاصی باید در طراحی سایت اون‌ها رعایت بشه. تفاوت اصلی رستوران‌ها با کسب وکارهای دیگه این سه مورده: ۱.

ویترین ترکیبی از خدمات طراحی سایت و سایت ساز رو در اختیار شما می‌ذاره. یعنی مثل یه سایت ساز، شما می‌تونید سایت خودتون رو از ابتدا و بدون نیاز به کدنویسی بسازید. در ادامه با دیدن ویدئوهای آموزشی ویترین، خودتون طراحی منبع مقاله گرافیکی و محتوایی سایت رو پیش ببرید و کارهایی مثل اتصال سایت به درگاه پرداخت، خریداری دامنه اختصاصی یا گرفتن اینماد رو انجام بدید.

یکی از نکات برجسته درباره بهترین شرکت طراحی سایت وردپرسی اصفهان یعنی شرکت آروند، این است که این شرکت طراحی سایت با وردپرس به گواهی تجربه مشتریان خود توانایی بالایی در نوشتن پلاگین‌های حرفه‌ای دارد و دقیقا براساس نیاز کسب و کار شما اقدام به برنامه‌نویسی و تولید افزونه‌های کاربردی می‌کند.

راحی اپلیکیشن در صورت نیاز، به عنوان ابزار تکمیلی سایت.

فروشگاه ساز حرفه ای ووکامرس با قیمت طراحی سایت هسته وردپرس امکانات بسیاری در فروشگاه ایجاد می کنند.

برای داشتن یک سایت حرفه‌ای، ابتدا اطلاعات مهم کسب‌وکارتان مثل نام، آدرس و شماره تماس را تکمیل کنید. سپس می‌توانید تنظیماتی مثل اتصال به دامنه دلخواه، درگاه پرداخت آنلاین، اینماد و موارد دیگر را مطابق با آموزش‌ها انجام دهید یا از تیم ویترین کمک بگیرید. در این مرحله زیرساخت فعالیت آنلاین شما آماده شده است!

در اینجا چند تا از خدمات اصلی طراحی وب سایت آورده شده است که باید همیشه در نظر داشته باشید. طراحی وب سایت سفارشی

Report this wiki page